iKON ASNAF @ Terengganu

8 11 2016

We r here now!!

Destinasi setrusnya yeklah di sini.. di Terengganu Darul.. erk.. Darul ape tah.. Sesampai sahaje trus ke rumah Asnaf kita kali ni.. Ibu tunggal 35 tahun anak 6.. dari Subuh sampai ke malam mencari rezki utk kelangsungan hidup anak beranak.. Fuhhh.. kebal siot.. buat kueh.. hanta g kantin2 skolah… balik hanta plak anak gi skolah.. pastu buat lak roti.. masak utk makan tengahari.. kemas rumah.. amek anak dari sekolah.. beli barang utk next kuey dan so on dan so on.. adeh menaip pun letih.. bayangkan camne plak beliau rase.. korang baca ni tak letih ke?? kalau letih kita stop dulu naa…

* Konon2 tengah baling batu lah tu.. bukan ke org slalu baling arah laut ke?? dah kenape itu jantan!?

* Huiiaiiii manyak syidap munyeh!! Ni kalau Dak Ayu tengok ni.. meliur air leleh dia.. kompommm..

* Lepak seketika utk sambung kijo semulaa..


Actions

Information

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: