IKON ASNAF 2016 Edisi Pantai Timur

7 11 2016

Warghhh!!!

Aaaaaa.. tekejut kannn.. (kalau tak.. sila menengejutkan diri.. baru nampak impek nye)..

Bertemu lagi weh.. masuk malam ni dah 4 malam aku ngan team produksi IKON ASNAF 2016 terbitan JAWHAR dan JAKIM menjalani pengambaran di zon Pantai Timur.. bermula dengan Bentong Pahang.. dan bawak ke Kota Bharu Kelantan.. esok akan bertolak ke Terengganu.. dan turun ke Pekan dan Kuantan.. 

Trip kali ni amek masa 11 hari.. agak lunyai jugak rasanya nanti ni.. tapi demi menyampaikan misi Pusat Zakat seluruh negeri.. maka tugasan ini dilaksanakankan dgn penoh dedikasi.. 

Dengan terhasilnya dokumentari 14 episot ni.. maka diharap rakyat Melesia khasnya pengeluar zakat dapat lah mengetagui sedikit sebanyak pasal salah satu tanggungjawab pusat zakat setiap negeri dlm mengagihkan wang zakat..

Team yg terbaek kali ini mmg sangat sempoi dan perjalanan kerja dalam situasi yg amat best!! Tq guys!! sila truskan kerjasama yg hebat anda sehingga habis shooting kelak!! next blah utara plak .. sebelom ke Sabah di penghujung misi…

* Mr Cameraman kita (Bro Fakrul) menong mengenang ape tah!! 

* Takde maksud apa2.. keep on scolling bebeh!

* Selapas aksi ini di ambik.. En. Fakrul kita dilanda tegeliat pergelangan foot.. Ouchhh!!

* Tengok camne pakar beraksi.. kihkihkih

Sekian buwat masa ini.. Daaaa…


Actions

Information

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: