APA KABAR AKU ?

10 10 2016

Sekali baco tajuk post kali ni dah macam tah apo2 tah.. dah tuo2 ni tak tepikey lagi dah tajuk yg mencongkam.. main taram apo yg telinteh yo lah.

Menjawab soalan di ateh sanun tu, jawapan ey yolah.. tak sihat bona.. dah masuk tigo bulan ni, aku diserang penyakit asma.. jangan buek gilo tambah ‘ra’ plak blakang pekataan tu.. den lompang kang!! 

Bulih kato hari2 kono sodut inhele.. masaalah ey pantang tesodak.. lansung lah mengiut bunyik peparu.. ayo azab amek lah ghaso ey.. dah tuo bona dah gak ey salo pe’napeh’san den ni.. 

Masaelah ey.. kojo tongah banyak lak tu.. ni nak ngadap 14 episot Ikon Asnaf musim ke-2 plak ni.. mampuih kalau leko dek mencungap!! 

Harap2 masaalah penapasan ni akan beransur elok.. 

Sekian laporan kesihatan buek kali ini..

~Wassalam~


Actions

Information

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: