GANG GUNG GANG!!!

5 06 2014

Gang Gung Gang!!?? apakah? sebenonye aku tak tau nak letak tajuk ape utk entry kali ni.. sebab takde ape pun nak crita sebenanye..

Macam biasa hari2 aku melayan keje2.. tak keje maksudnye aku brehat.. bila berehat maksudnye tak masyuk.. bila tak masyuk maksudnye tak bleh nak klua.. kene duk memerap kat rumah.. aku tengok Ayu.. ayu tengok amaani.. amaani tengok TV!!!

Malam tadi baru sahaje selesai shoot rakaman video Group Tarantula.. Video selamat Hari Raya dorang.. dah dua malam aku bekampung kat Studio Sinar.. milik Mus May.. terasa plak suasana raya tu.. nanti sambung plak shoot kat studio Tarantula.. haaa yg tu set up mmg cam hari raya.. baju melayu.. bagai.. siap ada hidangan raya.. denga kata Joe bUgis (penyanyi Tarantula) nak jemput rakan2 artis dia utk meriahkan lagi clip tu… hahah sesape yg nak selfie ngan artis tu.. ni lah pluang nye…

Sesambil shoot dapat gak aku test gOPro yg baru angkat ni.. bleh tahan best gak aa.. selonot banget!!!

EH LAPO PLAK.. MAKAN DULU YE~

DCIM100GOPRO 20140603_140430 20140605_004533 20140603_133243 20140604_233914 20140603_111212


Actions

Information

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: