SAMBUNGAN 01

14 06 2013

Akhirnye… aku dah bebas dari status penganggur!!! Aku nak bejaya.. aku tanak pandang blakang lagi dah… aku nak maju ke depan… aku nak jadi promoter!!! Promoter tu tukang jaga kedai.. aku akan menyapu.. aku akan menyusun.. aku akan buat semuanye!!!! Aku nak jadi promoter yang bagus~

Urgh!! Letih rupanye jadi promoter neh!! Nak duduk tak bleh.. nanti promoter2 lain tengok.. bila dah tengok tak sah kalau tak report! Ibaratnye kalau tak report mulut dorang tumbuh bijik2 kecik warna kuning… Setelah beberapa minggu aku keje selaku promoter ni baru aku tau ragam manusia… kelompoknye tak lah besa mana. Tapiii~ pergh!! Hasat dengki.. tikam blakang.. ngumpat.. kutuk.. semua lengkap… kalau jeneh memang berhajat nak masuk neraka memang layak sangat lah.. lengkap kreterianye! Takyah gi intebiew.. kompom diterima masuk punye lah!! Hahahah! dan Gagagagag! tapi tak lah semua cam tu (ayat cover).. patutlah Udo ade pesan kat aku seblom masuk keje… “kau jangan sekali-kali campo urusan orang.. apa orang crite denga je.. jangan nak tokok tambah cam penceramah jemputan.. duk ontok2 je.. lagi satu jangan lak nak nyampai2 plak.. kang tak pasal2 je masalah timbul kendian hari… ingat tu” erm.. sampai hari ni aku ingat.. dan sampai hari ni aku pegang.. jangan jaga tepi kain orang… jangan sesekali menyampai2 crita… dan sampai hari ni jugak sangat ramai kengkawan yang datang meluahkan perasaan yang berbuku pada aku… masalah family.. dengan laki.. bini.. masalah ngan kawan.. ngan emak.. ngan haiwan peliharaan dan macam2 lagi lah.. sebab dorang tau.. yang crite dorang akan selamat dalam tangan aku… dan sepatutnye aku carik keje sebagai penyimpan amanah lagi kena kut!! Hahahah! atau Gagagaga!

Erk.. kenapa plak tu…!!! Dari jauh aku nampak ada lima nam orang bebaju hitam pekat belari atas jejantas dari City Square ke Ampang Park… kat depan skali aku nampak.. aku nampak… huh! Cun nye wanita tu.. awat dia kena kejar!!!! Erk.. macam kenal plak wanita cun tu!!! Loh!!! Maria Farida!!! Loh!!! Blakon rupenye… Wahhh!!! Teruja! Suka! Dapat tengok orang belakon!! Dapat tengok artis… Maria Farida!! Huhuhuhuhuh!!! Sukeeee! Sori lah korang.. aku sememang nye suka dengan situasi berikut!!! Memang salah satu idaman aku.. nak sangat tengok artis… kalau boleh dapat begamba ke.. memang nak!!! Begamba!? Celah mana datang nye kamera!! Hahaha! Stakat promoter capuk cam aku ni.. mana layak nak beli kamera!!! Gaji baru RM400 campo OT baru boleh cecah RM800.. hihihih! Simpan je lah hasrat nak begambo ngan artis martis tu… Kamera Tuff aku dulu tah mana tah bangkai nye!! Dah lama sangat!!! Dah hukum campak dah tu! Kalau masih ok lah kamera tu.. kompom ada roh jahat dalam kamera tu!!! Hahah.. kurafat nyehhh!!

Erm..time sekarang ni jam 5.52 petang.. Rabu, 2011 … aku nak gi Asar jap~ nanti aku sambung balik!!! Ada cerita pasal artis2 ni.. dan kenapa aku amat teruja pasalnye~ tungguuuu~

Alhamdulillah.. selosai sudah… skang punye masa yeklah 6.40 petang atau pm pada hari yang sama..


Actions

Information

Leave a Reply

