Ayam Goreng Damansara Damai

4 10 2012

Rasenye ada dekat sejam aku lepak tepi jalan ni tunggu ayam goreng. “Ayam goreng Damansara Damai” ni amat sedap pada anak tekak aku ni.. sang puteri aku yang duk kusyok tido sebelah ni mmg peminat setia ayam goreng… nak bahagian yg sedap aje… stakat bahagian dada memang tak pandang!!! Baiklah nak.. demi anda ayah sanggup tunggu walaupun amek masa lagi sejam dua… kalau lama sangat kita gerak je lah ye.. banyak keje ayah nak hadap ni…

Erm.. nampak gaya dah masak dah ayam tu… jom serbu!!!!

image


Actions

Information

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: