Ayam Goreng Damansara Damai

4 10 2012

Rasenye ada dekat sejam aku lepak tepi jalan ni tunggu ayam goreng. “Ayam goreng Damansara Damai” ni amat sedap pada anak tekak aku ni.. sang puteri aku yang duk kusyok tido sebelah ni mmg peminat setia ayam goreng… nak bahagian yg sedap aje… stakat bahagian dada memang tak pandang!!! Baiklah nak.. demi anda ayah sanggup tunggu walaupun amek masa lagi sejam dua… kalau lama sangat kita gerak je lah ye.. banyak keje ayah nak hadap ni…

Erm.. nampak gaya dah masak dah ayam tu… jom serbu!!!!

image