Hari perabiskan duit!!

25 01 2012

Acara hari ni yeklah acara mengabiskan wang bayar overhead kehidupan di alam fana fauna ni.. Itu jelah hobi yang tak penah2 jemu aku lakukan setiap bulan.. Tah hape yg sronok sangat tak tau lah.. Leko je bayar sana sini beribu2… Kalau tak baya kang tak lena plak tido.. Jap2 kena jengok kreta kat parking.. Takut2 ada org pinjam bawak g stor simpanan…

Dah penah kena dah skali pada zaman dulu kala.. Serik dow.. Duit tarik tampa izin je dah lebih dari sebulan installment.. Campo yg tertunggak lagi.. Huh!! Boleh buat modal gi umrah dow!! Cuma tambah sikit je buat duit shopping kat Jordan nanti…

Tu yg kadang kala.. Tepikir nak lepak
kampung je.. Tapi kat kampung pun ada gak kekurangan nye.. Takut baru seminggu lepak kampung dah menggigil nak balik semula ke KL.. Hihihi..

Itu lah dia.. Itu lah namanya kehidupan… Hadapkan aje lah… Yg penting.. Bahagian AKHIRAT tu di lupa jangan…


Actions

Information

4 responses

30 01 2012
bibu

biasala tuh..yg penting jgn lupa byr sudah hehehe

9 02 2012
Kury

kengkadang tu saje2 buat lupe~ hihihih!!!

20 03 2012
t

keje kuat2 bye… jaga dak ayu dan anak baik2 ye?

u take care too.

24 04 2012
Kury

baik lah kak T

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: