TRIMA KASIH SEMUA

30 11 2011

image

Tret! Tret!
Bunyik msg masuk.. Owh.. Alang aku hanta msg..
“Dapatkan Sinar Harian di kedai mamak berhampiran” begitu lah bunyik msg ey lobih kurang… Erm.. Cam menarik je ni.. Beberapa bulan dulu mmg ada wartawan dari Sinar Harian interview aku pasal business photography yg aku buat skang ni… Mungkin dah publish lah kut…

Begegas aku ke kedai mamak seperti yg disaran… Lepas bayar rm1.20. Tepi jalan tu jugak aku selak satu persatu… Pergh!! Tepampang gambo aku ngan poyographer dlm kolum tu… Penuh satu muka crita pasal pOtOpOyO… Puas hati aku.. Rase penat jerih selama ni berbayar…

Bukanlah baru skali ni aku dapat cover dlm paper.. Penah jugak hasil kerja aku published front page dalam The Star… Dan beberapa lagi.. Tapi kali ni agak menyentuh jiwa skit… Tekenang kembali aku wajah2 insan yg tak jemu2 bagi tunjuk ajar dan dorongan… Terutama Alang aku sendiri.. Yang berjaya convert aku dari bidang account ke aliran seni graphic… Dengan bantuan beliau.. Dpt aku menyara kehidupan lebih 8 tahun!!! Sampai dapat berkahwin…

Keduanye en Atan… Sifoo fotografi aku!! Lu mmg best lah!! Kasi peluang pada aku menceburi dlm bidang foto ni… Dengan budi yg ditabur… Banyak selebriti.. Orang kenamaan dan destinasi yg x tepikir utk aku jejak dapat aku kecapi… Tq bro!

Tak lupa jugak kepada client2 aku yg semuanya memberi penuh kepercayaan kepada aku dlm merakam hari berbahagia korang…

Kawan2 seperjuangan yg tak jemu2 beri support!!! Korang mmg best!

Dan akhir sekali kepada isteri yg tercinta.. Kalu anda tak main peranan.. Rasenye dah ke gaung kamera aku tuh!!! Tq ye sayang ku~

Tapi.. Apo2 pun paling utama yeklah mak aku.. Timo kasih mak…

Trima kasih semua!


Actions

Information

2 responses

1 12 2011
kui

congratssssssssssssss….. hasil karya ko mmg best.. jadilah semakin best setiap hari

2 12 2011
Kury

Timo kasih puan kui~😀

Leave a Reply

