Jom Jalan ngan Ayah!

20 09 2011

Ibu nak buat keje lah nak~ jom jalan jom…

Ini lah yang slalu berlaku kalau mak ngan ayah keje kat rumah… salah seorang kena layan si puteri ni… kalau tak dia akan secara sukarela nak tolong siapkan kerja kita… kalu turn ibu yg buat keje memang aku bawak gi jalan2 kat luar… nasib2 dia tido dalam kreta… so rengan sket beban… hihihi… tapi skang ni dah payah dah nak guna taktik kotor tu.. Amaani dah pandai menghayati keindahan alam… so jangan haraplah dia nak tido dengan mudah… nak naik kering minyak kreta baru boleh lelap… huh! modal tinggi gak nak bagi dia lelap…

Sesungguhnye aku kena menghayati moment ni.. nanti dia dah besar dah ada pakwe dah mula tanak ikut gi jenjalan, camne!?


Actions

Information

One response

23 09 2011
knocksilly

hihi.. so sweet🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: