AKU YANG PENAT

27 07 2010

Skang aku rase tak bedaya.. penat sangat.. bukan penat bekebun.. penat otak… tapi aku taklih nak rehat!! aku kena terus layan ini penat… sampai rasa lali dengan kepenatan… dulu-lulu ok layan penat macam ni… stakat bejaga dua tiga hari taktido-tido macam kunyah kacang je rasenye~ tapi skang dah tak boleh… dah tua.. stamina dah kurang… dah rasa macam kunyah kekacang besi lah plak rasenye… nak upload gamba pun rase penat gak!! hahah!


Actions

Information

4 responses

28 07 2010
Ai

windu la wei!!

(mampos aku kene bambu ngan dak ayu ni kang)

29 07 2010
k.e.r.i.

weh lama hilang?

29 07 2010
Mira

amik le cuti Bye, bawak dak ayu rehat2 sbl posa nih!!!keja x kan habis nya klu kor pulun mcm mana pun!!

23 10 2010
MIA the Gorgeous

erkk.. dah tuo eh.. tak perasan plak.. jgn marah BYE

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: