AKU YANG PENAT

27 07 2010

Skang aku rase tak bedaya.. penat sangat.. bukan penat bekebun.. penat otak… tapi aku taklih nak rehat!! aku kena terus layan ini penat… sampai rasa lali dengan kepenatan… dulu-lulu ok layan penat macam ni… stakat bejaga dua tiga hari taktido-tido macam kunyah kacang je rasenye~ tapi skang dah tak boleh… dah tua.. stamina dah kurang… dah rasa macam kunyah kekacang besi lah plak rasenye… nak upload gamba pun rase penat gak!! hahah!

Advertisements