OH! AKU

29 04 2010

Dua hari lopeh .. maso aku bawak kreta..

“Ketet!” konon nye bunyi aku pasng redio..

Slalu eh aku donga siaran Radio Negeri FM… ado pulak lagu eh tu.. Negeri FM~ Ingat Sampai Bilo-Bilo!!! huhuh! ghaso eh kalau dah nak mampuih… tak ingat dah stesen Negeri FM ni!

Ok sambung balik..
“ketet!” ingat tak lagi.. bunyi apo kalau aku taip “ketet” ni!? bagusss!

Kedengaran suara ustaz apo tah tengah bagi syarahan..
Alahaiii! termiss plak… dah nak habih plak ceramah ni!.. bukan apo.. aku ghoma denga ustaz ni beceramah… klaka kengkadang tu!

Yang sempat aku denga..

Kata ustaz tu.. ” Yang ke empat.. yaitu yang terakhir… ikutlah sunnah Nabi.. sentiasa berbaik2 dengan orang lain..” kata ustaz tu lagi… “Nabi menghormati semua orang termasuk jenazah orang Yahudi sekali pun”..

Erm… begitu lah mulianya Nabi kita..

agak2 nye sunnah Nabi yang ni boleh tak kita ikut.. selain kawen lebih dari satu yang menjadi salah satu Sunnah favorite kita!?

Boleh kut~

Nampak gayanye aku kena mula bebaik2 dengan PENYU ni! isk ni yang payah ni!.. aku tak suka penyu!!!!

Okeh! sesambil tu sila layan sekeping gamba yang sempat aku amek petang tadi… biasan cahaya petang yang menerjah masuk ke dalam bilik kecik umah aku lantas terkena plak blakang aku dan terhasillah bayang2 ala2 rangka ni pada dinding. Aku namakan shot yang ni sebagai Oh! Aku….


Actions

Information

3 responses

29 04 2010
kak t

aku tetap aku….

29 04 2010
bdak comey

huhu..semak2…

11 05 2010
malasz

oh!
itu aku…………….

haku gak ke?

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: