AKU DAN PENYEPIT BAJU

21 01 2010

Kalau tulisan eh kocik bona.. korang click kat gamba tu! okey!

Advertisements

Actions

Information

6 responses

21 01 2010
Ai

tertonggeng2 aku nk baca bye! kocik bona tulisan e.

ha la..dari td aku tunggu kau criter psl sepit kain tu. tak kuar2 pon. tp betul la, skang ni merisau je tau. tu sbb kalau gi memana aku sanggup sumbat duit aku yg juta2 tu dlm poket je. tak brani jinjing enbeg yg aku beli kt psr mlm tu. huhuhu….

6 10 2017
Kury

woi.. Ai apo kaba? sori lah lambek baleh komen kau ni yo.. sajo yo peram lamo2 kut2 jadi berlian.. Den doakan semogo anda sihat dan bertabah dengan ketentuan Ilahi..

25 01 2010
k.e.r.i.

lor, aku ingatkan ko nak citer pasal adnan sempit.
(ada kaitan ke penyepit dengan adnan sempit?
muahahahahaha)

6 10 2017
Kury

erk.. rasenye takde kaitan lansung.. kau ni dah jauh menyimpang ni bro! lompang kang!!!

23 02 2010
JuhaLens

Aku pun pernah gak menengok adegen ragut meragut nie…Memang kita tak leh nak buat apo laie…
Dihalau esok datang laie..Meragut laie..Setakat meragut takpo yo laie.Nie siap melepas kek situ lak..Apo kejadah lah kambing tersebut…
Sowi,,,,salah tajuk…Samo laaa ngan ko, salah tajuk…..

6 10 2017
Kury

Isk!! kau Juha!!!! Lens kau tak diserang fangges ke? Ko dah kono ragut dek menatang yg buang najis tu!?? 🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: