AKU DAN PENYEPIT BAJU

21 01 2010

Kalau tulisan eh kocik bona.. korang click kat gamba tu! okey!


Actions

Information

3 responses

21 01 2010
Ai

tertonggeng2 aku nk baca bye! kocik bona tulisan e.

ha la..dari td aku tunggu kau criter psl sepit kain tu. tak kuar2 pon. tp betul la, skang ni merisau je tau. tu sbb kalau gi memana aku sanggup sumbat duit aku yg juta2 tu dlm poket je. tak brani jinjing enbeg yg aku beli kt psr mlm tu. huhuhu….

25 01 2010
k.e.r.i.

lor, aku ingatkan ko nak citer pasal adnan sempit.
(ada kaitan ke penyepit dengan adnan sempit?
muahahahahaha)

23 02 2010
JuhaLens

Aku pun pernah gak menengok adegen ragut meragut nie…Memang kita tak leh nak buat apo laie…
Dihalau esok datang laie..Meragut laie..Setakat meragut takpo yo laie.Nie siap melepas kek situ lak..Apo kejadah lah kambing tersebut…
Sowi,,,,salah tajuk…Samo laaa ngan ko, salah tajuk…..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: