PHOTO PERKAHWINAN

11 11 2009

Awal bulan ni ado lah rezeki sket buat job photography kawen… bulihlah nambah2 belanja… agak keletihan jugak dlm maso 3 hari buat dua majlis perkahwinan… Alhamdulillah bejaya jugak aku melaksanakan tugasan kedua-2 majlis dengan sempurna…

Dua2 klient memang bagi kerjasama yang utuh dalam menjayakan sesi photography.. Tahniah buat mereka semoga kekal sampai ke anak cucu.. cicit.. piut… miut… bla..bla…bla…

Berikut yeklah beberapa sample gamba yg sempat di upload.. taklih upload banyak2.. lotih!! hahaha!

PERKAHWINAN - 01

PERKAHWINAN - 02

PERKAHWINAN- 03

PERKAHWINAN -04

PERKAHWINAN -05

PERKAHWINAN -06

PERKAHWINAN -07

PERKAHWINAN - 08


Actions

Information

4 responses

12 11 2009
lieya_latif

cantik nyo laaa haiiii…aku suke tul pic kat ayer tu….tak ponah aku tgk lagi kot…mmg cun laa hasil tangan ko…..tahniah bro!!

16 11 2009
mummy alisdania

banyak cerita-ceriti yg miss…sori mori la lama x singgah…amboi cantek gambaq!…bila nk dtg langkawi?..ni LIMA nak mai ni!…

21 11 2009
Tinted Cute

hahaha…aku suka shot yg pengantin pompuan “culik” keris pengantin laki tuh…by de way..yg posing2 ko arrange ker…@ si pengantin tu free style pose??

21 11 2009
En. Bye

hui! “culik keris” ek!? sebutan ganjil tu!! hahaha! by de way jugak… “mak lah yang posing kan dorang tu nyah!!!” stakat ni blom jumpa lagik pengantin yang rela hati mengeposekan diri sendirik…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: