PHOTOSHOP TUTORIAL-03 TOOLS

22 10 2009

Ok kito sambung balik pembelajaran ini… sebelom tu nak ingatkan.. tutorial ni hanya utk yang baru nak blajo je! ahaks! yang dh terel tu boleh lah tambah2 di bahagian komen tu nanti.. dan tutorial ni yg jeneh cepat punye… tak dapat nak tunjukkan semua.. sebab ada seribu lapan macam yg boleh digunakan dlm photoshop ni… bila dah tamat pembelajaran nantu stakat nak buat kad birthday tu tutup pc pun boleh siap! punye lah power korang kelak! aku pun blom sampai tahap kepoweran sebegitu rope!

TUTORIAL-05 TOOL copy

TUTORIAL-06 TOOL copy

Erm.. tetibe rase nak teberak plak.. so korang blajo dulu sampai sini nanti aku sambung balik..

Korang paham betul2 tutorial ni tau… kalau tak paham tanya.. nanti aku akan adokan soalan ujian utk korang.. kalau tak dapat jawab kono piat! ahaks!

Daaa!


Actions

Information

2 responses

22 10 2009
ciklinn

salam incik bye2…… sihat kah kamuuuuu????? lama aku tak menjengukkkk kamu lor…. skrg sudah jadi cikggu… bagus2……..

25 10 2009
Grey Scale

humanggaih…ingat main belaja sajo2…rupo eh ado test…

mampuih la…jgn carry mark ghondah sudah…kang kono drop paper pulak…

kui kui kui…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: