SEMBANG MACAM ORANG BIMBANG

19 10 2009

Tetibe Dak Ayu menggesel2 kat pehe mulus aku…
(Diingatkan : Ini bukan cerita remaja telanjur)

Aku : Awak! nak Baby..

Dak Ayu : Gi beli tepung bak saya uli jadi Baby!

Aku : Erk!

Dak Ayu : Nak Baby besa mana?

Aku : Erm.. kalau boleh terus buat umo 30an… suruh dia kerja cari duit untuk kita!!

Aku & Dak Ayu : Hahahahahaha!!!

Gitulah kalau dua orang gila bersembang! cam org bimbang!


Actions

Information

7 responses

19 10 2009
hayuVEE

ahahah !cekkk sukaaa😀

19 10 2009
minami

hhaha..gatai nooo
klako2…
ala sian baby tie tak smepat merase zaman baby..
at leat bg lah die merase baby face die..
hahahah…

i like this pos…yeeeeeeeeeeeeha

20 10 2009
baipower

dalam maksudnya tuuu…. apalagi bye….?
takkan bulan madu jer memanjang…
kang jadi mcm kak bai kang…payah jugak….
huaaaaaaaaaa!

20 10 2009
Ai

Kalau la boleh uli anak, dah lama aku uli jadi budak lelaki. Sume anak2 aku sespesis ngan aku.

errr…kau nk ibu tompang tak?😛 (mampos la aku kene belasah ngan dak ayu ni kang!)

– BYE, aku nk TUTORIAL LAYOUT! NAK! NAK! NAKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK

20 10 2009
akubye

ibu tompang!! Nak!!! (erk! camno nak delete post ni haaa! mampuih kito ni kang!!) hahahaahah!!!

Ok.. nanti aku kumpulkan bahan2 utk ngaja.. hahah cam guru bosa plak..

21 10 2009
shima zahar

kahakahkahakhakhakhakhakhakhakhakhaka……
lawak arr korrang nie… betul kata kak ai tu
beb.. kalau laaa nak anak leh di uli-uli.. leh gak orang uli jadi anak pompuan… pastu senang tak yah senang2 nak proses dan tak yah susah-susah nak beranak… .hahahahhahahahahahahahhahaha

26 10 2009
bibu

bb? wakaka aku pon sepesen Ai gak..kalo leh uli fondant aku wat kek tu orait gak jadi jantan sorg ahaks

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: