SLAMAT HARI JADI BUAT AKU!

3 08 2009

Allah selamatkan aku
Allah selamatkan aku
Allah selamatkan En. Bye!
Allah selamat kan aku…

Hari ni genaplah aku 32 tahun lepak kat dunia ni…
Tah berapa lama lagi tempoh hayat yang tinggal..
Dah cukup ke semua!? Dunia & Akhirat!?
Ergh!! ngeri plak bila dipikirkan…


Actions

Information

13 responses

3 08 2009
Dak Ayu

Happy Birthday!

harap2 rase ngeri tu akan berterusan sampai bila2.🙂

ailebiu.

3 08 2009
JuhaLens

Laaaa… ko tua lagi dari aku ruponye…
Sesungguhnye doa anak yang soleh itu adalah penyelamat kita dari seksa
kubur..Jadi copek-copek laa ko ngan Dak ayu beranak..Sebelum terlambat.
Apapun Happy Birthday tuk ko..Aku doakan ko berdua sejahtera hendaknye.
Cubo lah ko tengok kek peti surat.Kot-kot hadiah den dah sampai ker.
Kalau takde tuh dah ader yang rembat la tuhhhhh…

3 08 2009
AI

SELAMAT HARI TUA UTK KAU! SEMOGA IDOP KAU AKAN SENTIASA DIBERKATI ALLAH SWT HENDAKNYA..CEPAT2 LE DAPAT BABY WEI…! AMIN…

MUAHAHAHAHAAHAHA…W/pon tahun kelahiran kita adalah sama, tapi kau adalah tua dulu daripada aku! kan abg byeeeeeee??

3 08 2009
kui

slamat tua yer en.bye… hehehehe… smoga sumer impian mnjadi nyata… amin

4 08 2009
minami

wahahah…
selmt pnjng umur dn dimurhkn tezeki serta dikunakan ank2 yng comey2 yer..hahaaha…
mnelh tau dieorn ader 1o nme jgk mcm bpaknyer hahah…

anyway dah tue yer abg bye ni..
hahaa…
abg ker?

p/s: berusehe menggomen spya tk pjng mcm post..hahahahha

4 08 2009
mumy

Happy Birthday Mr Bye…

4 08 2009
bibu

chet..nampaknye aku le lagi tue dari kau!moga pjg umo n murah rezeki ..erk.. bb plak ;-p

4 08 2009
lieya_latif

hepi besdey …..e’eh kite sambut besdei sengsame le len kali….aku 2hb, laki aku plak 5hb…dah buleh sangat le tuh…heheheh

semoga panjang umur dan murah rezeki ye bro….

4 08 2009
k.e.r.i.

selamat menjadi semakin tua encik bye.
wahahahaha.

4 08 2009
akubye

Trima kaseh buat anda semua!!!

6 08 2009
kak tie

bye.. happy belated birthday to u..

semoga dipanjangkan umur.. dimurahkan rezeki…. berjaya di dunia dan di akhirat..

insya allah.. amin…

kim salam kat dak ayu ye?

7 08 2009
mama-imran&idlan

salam bro bye..hepi belated birthday..semoga panjang umur dan murah rezeki and hidup bahagia bersama isteri tercinta ya..

3 09 2009
dak nang

eppi belated b’day abang bye. nasib baik aku mue laie. hehehe…….

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: