ULANGTAHUN PERKAHWINAN YG PERTAMA!!!

6 07 2009

Hari ini genaplah setahun Aku ngan Dak Ayu menjalani kehidupan sebagai suami isteri… Memang banyak yang berubah waktu bujang ngan kawen ni… yang paling ketara dari segi saiz tubuh badan.. hahaah!!! (tetibe rase pening kat bahagian kepala… macam kena ketuk laju2 oleh seseorang yang dikenali)

Dari rezeki plak.. memang ada lah.. bak kata orang… dah kawen ni.. ada lah rezeki untuk bini… sok kalau dah beranak plak.. rezeki anak bini… yup!! aku percaya yang itu…

Tapi kalau leko buat anak atau mengumpul koleksi bini… lopeh tu duduk mencangkung seperti nak keluarkan sesuatu dari lubang bawah… tak yo beguno… pendek kato.. usoho kono lah digandokan… kalau kito ni penjual kuey.. kono lah tingkat kan kualiti dan kuantiti kuey kito tu… takan nak jua karipap je.. jua lah kuey tiau sekali ko… kuey bingko ke… dari 30 ketul sehari… tingkatkan lah jadi 73 koping sehari… atau lebih… (jangan ikut angko yg den bagi tu.. tu cumo contoh je..)

Dugaan dalam kehidupan org bekahwin ni plak macam2… mungkin korang lagi masak dalam menjalani kehidupan orang kelamin ni… dan lobih banyak dugaan yg korang tempuh… harap2 apo yg baguih tu kito kongsi lah samo2.. manolah tau ado tips2 yang beguno utk aku yg setahun jagung ni…

So.. harap2 hubungan mesra aku ngan Dak Ayu akan berkekalan sampai bilo2… aku akan cubo jadi suami yang hebat…

Buat Dak Ayu… aku nak cakap : “Anda yeklah kurniaan Tuhan yang sangat hebat dalam hidup aku… AKU SAYANG KAMU!!”

AKU&AYU


Actions

Information

21 responses

7 07 2009
baipower

Happy 1st anniversary buek bye dan dak ayu…semogo bahagio salamonyo yorrr..!
kak bai suko nak komen di sini tp asik nak kono taip namo,email ngan website…maleh bona den….
tak otomatik plak kat pc umah den ni haa…

7 07 2009
k.e.r.i.

selamat encik bye dan mrs bye.
bila encik bye jr nak kuar ni?
hahahaha

7 07 2009
kak dOd

sELAMAT HARI ULANG TAHUN bYE
mOGO BAHAGIO SELALU
ADAT RESAM URANG RUMAH TANGGO …..MESRA SENYUM SELALU
huhuhuhuhhu TAK BUEK KENDURI DOA SELAMAT KO bYE

7 07 2009
mama-imran&idlan

salam, hepi 1st aniversary ye bro bye & pn.ayu… semoga bahagia dan jodoh berkekalan hingga akhir nyawa kalian ..Amin…🙂

7 07 2009
kui

happy anniversary… semoga dipermudahkan segala urusan + murah rezeki + happy selalu…

err gambo selepas setahun tadek ke?🙂..lariiiiiiiiiii

7 07 2009
shima zahar

happy anniversary.. to PaKciK BYe.. dan aCik Ayu…
semoga perkhawinan kalian dirahmati oleh Nya…
semoga Cepat menimang cahaya mata..
aminnnnnnn

7 07 2009
mizam

selamat ulang tahun yer abng bye…erm
camner kerja skung?
fotopages dah tak main ek….

7 07 2009
lieya_latif

hepi 1st anivesari bro…..semoga terus tabah dan tabah mengharungi dugaan berumah tangga dan dimurahkan rezeki….amin……..

7 07 2009
bibu

hepi weding annivsry buek kau n dak ayu..moga kekal n cepat2 ler timang anak..asik timang kemera jo..lotih!

7 07 2009
zana_mamabatrice

happy 1st anniversary bye & ayu
semoga korang makin matang dlm mengharungi kehidupan suami isteri nie yerk…..

7 07 2009
zuera

happy 1st anniversary..

7 07 2009
mizam

huhu..hehhe..yup t bosan kojo plak..
tau tau lah macam mano natinyo…
asal ader o..o belakang nie..aish…
huhu..o dah tak main fp rupenyer.huhu
zam knal bro pon ikut fotopages tue..kagum2 ngan gambo2 bro…
huhu…

tukar link jom…

7 07 2009
madamct aka SITIONE

selamat lah segalanya bye weh..moga ikatan tu makin lah erat makin hari makin bulan makin tahun cam den yg dh 10 taun ni..huhuhuhu

kuarkan lah bye jr copek2..arap Allah makbulkan impian korang ek..

go bye go..tingkatkan usaha..majulah sukan untuk negara..ahakssssss

8 07 2009
mumy

Happy 1st anniversary for both of u!

8 07 2009
ilin

abg kuri and wer..
heppy annibesaryyy…!!semoga kekal sehingga akhir hayat…dimurahkan rezeki dari segi kewangan n juga anak pinak..heheh…saye tumpang gembira melihat kamu berdua…

emm ye..mungkin selepas ini saya kena gandakan usaha saye untuk memajukan business kapkek saye..asik buat 20 ketoi aje (untuk pemakanan sendiri..sebab itu tak maju muahaha) pasni saye akan buat 73 ketoi sehari!!* sedang bersemangat nih*

8 07 2009
kak tie

happy 1st anniversary..
cepat masa berlalukan?
dah setahun pun umur perkahwinan u ols..
jaga dak ayu baik2 bye..
keje kuat2.. untuk isteri dan bakal anak2…
bila nak bertiga? hoho….

10 07 2009
ciklinn

hepi anibesari cik bye2…aku doakan korang berbahgia hingga ke akhir hayat aminnn

13 07 2009
ekin cikinot

Alhamdullillah….doa yang baik2 utk kamu b’2…
semoga berkekalan hingga akhir hayat…aminnnnnnnnnn!!! (berkat nama abah aku tu…ekekeke!!!)

23 07 2009
linda

bbuat wer n hubbby…happy anniversary yg pertama..semoga kekal bahagia..dimurahkan rezeki….iyer wei ni linda kwn nyun…mana boleh lupa Wer….hehehe…

23 07 2009
linda

bbuat wer n hubbby…happy anniversary yg pertama..semoga kekal bahagia..dimurahkan rezeki….iyer wei ni linda kwn nyun…mana boleh lupa Wer….hehehe…dah lama men flw citer wer n hubby disni..kagum ok…

31 07 2009
rinna pilah

jadiklah PERIA terhebat untuk dak AYUUUU
wakakakaaaaaaa!!!! PERIA baik tuk kesihatan
wakakaaaaaaaaaaaaa

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: