KOLEKSI GAMBA

5 07 2009

Esok pepagi buto dah kono ngadap jalan ghayo… menujo ke Pahang… kawan baik nikah… dulu time aku kawen dio lah yang tekun datang mengambik gamba aku ngan Dak Ayu… pagi2 buto dah tibo deh kek laman ghumah… so kali ni turn aku lah pulak.. kirenye baleh jaso lah ni… malang eh.. mato tak yo maun lolap neh! jam randik kek dinding tu dah menuding jam 1:44 pagi dah ni… rasa nak je kira jumlah anak kambing dalam gamba yang Mr. Bean guno untuk terapi lolap tu… tapi cam sewel je perwatakan cam tu… nak tanak layan update blog lah…

Sebona eh banyak mondo dalam benak tepu aku ni yang nak diceritekan.. tapi eh tak plak maun deh klua ke jemari aku ni utk menaip… so biakan dulu lah… (tongah layan video clip MJ)

Dak Ayu plak tongah tekun bungkuih hadiah utk member tu… bia deh.. den maleh nak nolong eh.. kang tah hapo lak jadi eh kang… elok sepatut eh bungkusan tu pat segi… dengan campur tangan aku kang jadi pentagon plak bentuk eh… tak ko nayo namo eh tu… nampak ganjey je kang hadiah tu… mulolah diperkatakan dek orang kampung kang!! “apo ganjey na bungkusan hadiah tu!!?

ok lah… nanti kito sambung balik..

sebelum tu di sertakan tigo koping gamba yang sompek aku snap… layan je lah yo!!…

PEN

Gamba ni yek lah gamba nota kecik yg aku tulis waktu buat job design menu restoren Pinang Masak Kat Jalan Tunku milik Datin Ana… pen itu lah yg aku guna untuk tulih nota kecik tersebut…

JARI

Manokalo yang ni plak… sesambil bebincang ngan datin ana… aku sompek abadikan potret jemari mulus aku di ateh sebilah tisu… lagi nam juta tahun mau mahal harga lukisan aku ni…!!!

PISANG

Hari tu aku boli senaskah pisang.. agak pelik akan wajah pisang ni… yang lain ok.. tapi yang seko tu pra matang lah plak… macam2 yo dunio ni!!

CAWAN

Yang ni plak aku amek beberape hari lopeh… time ni ado job tangkap gamba sidang media “World Agri 09” kat PWTC… sebona eh aku tongah cari minuman.. haus bona plak rasenye.. sudah eh deretan cawan je yg aku jumpo… air tongah bancuh gak eh!! tolan air liur jelah bagi membasahkan tekak..


Actions

Information

2 responses

5 07 2009
kui

senaskhah pisang? adakah betul penjodoh bilangan itu? hehe

6 07 2009
udek

Wer n Abg Kury, Eppi Eniberseri yg ke 1..huhuhu..ada party liar kaa…Udek n Ayoi sentiasa doakan kebahgiaan korang brdua berkekalan hingga ke ujung nyawa okel…ilebiu…

Leave a Reply

