BITHDAY PHOTOGRAPHY

18 04 2009

Hari tu aku ado lah dapat job menangkap gamba hari jadi sepasang adik beradik ni… Adam & Harith.. anaknye En. Shah dan Isteri… dorang ni sememangnye fotogedik.. so senang nak menghala tujukan gamba masing2… harini pun ada gak b’day party… tapi aku x dpt join sebabnye masih dilanda kesemputan lagi… berikut yeklah antara gambar yg sempat aku upload…

birthday-01

birthday-02

birthday-03

birthday-04

birthday-05

birthday-06

birthday-07

birthday-08

birthday-09

birthday-10

Nota : Sape2 yang beminat nak tangkap gamba b’day ke ape2 lah.. bolehlah tempah sekarang…. kalau tempah sekarang dapat harga murah kut!! hahaah!


Actions

Information

7 responses

18 04 2009
kak dOd

pergh!!!! bye
shuntek ambor ko bye
aku suka angle tuha
boleh ajar aku nanti bye
Yok tukor2 link nak
Hang pong sempot gak ke?
aku baru discharge senen lepas
macam mati hidup smula bye
takut pulak aku, janan main2 ngan sempot ni
kalau rasa dah kena attack tu jangan tunggu lelama
nanti Oksigen tarak….KO boleh jadi bye…..

salam perkenalan jugak

18 04 2009
udek

knok..knok..semekom..nie nak masuk umah baru nie. Almaklumlah sejak dok kat kg nie..susah nak tenet, xder kaberesh.

Nie baru betul transformasi…nice blog..cayalah bro..u can go far🙂

p/s: jiran umah ateh tu, still tumbok sambal tengah2 mlm buta ker…isshk hangin 1 badan tau..

18 04 2009
yong

dasat dah kau yo. mcm2 betul kepandaian kau ni.

20 04 2009
lieya_latif

cuns!!! kalo baeeeek punye murah leh le hire ko hik hik hik

20 04 2009
srsfeqah

slm mr bye..
slmt ber-pindah ke umah baghu yo..
n x lupo ke umah lamo yg di-decorate baghu, semestinya by Dak Ayu..
canteks gambar..

ado blog jugak; AKU BUKAN KAMU http://srsfeqah.blogspot.com/

20 04 2009
nurul

ala bye…aku tk ponah pon wat b’day party utk anak2 aku arr…
mmg dr keturunan nenek moyang aku tk ponah buek…
takat buek syarat potong2 kek dgn family ado lah…hahaha….

22 04 2009
mama besar

comel sungguh bebudak ni… suka tgk aksi2 dioarang..
cantik gambar2 ni bye..
tq sudi visit my blog ye!🙂

Leave a Reply

