BUAT KENGKAWAN ALAM MAYA KU…

12 04 2009

Encik Bye, Sungai Buloh.

Kepada :

Kengkawan dimerata tempat

Tarikh : 12 April 2009

PERKARA : LIST KENGKAWAN DALAM BLOG

Perkara diatas adalah dirujuk.

2. Buat makluman kengkawan lama yang sering berdialog ngan aku selama ini, aku masih blom habis masukkan nama2 anda dalam list kengkawan. Ini akan dilakukan dari masa ke semasa.

3. Sambil tu aku ada hanta msg kat FP aku yang lama tu. So kalau kengkawan datang melawat ke blog ni, sila tinggalkan link dan mudah untuk aku masukkan dalam senarai kengkawan.

4. Sebarang kesulitan amat dikesali.

Sekian terima kasih.

Yang Benar,

ENCIK BYE


Actions

Information

7 responses

12 04 2009
jeff

>> ini dia link dari ku…:D

13 04 2009
ai

Takpe..alat dah x sulit. nama aku dah tertera kat sebelah kanan tu..aku dah tak kesah. aku senang hati!!!

terima kasih.

13 04 2009
akubye

samo2 Cik Ai…🙂

16 04 2009
azamfauzi

jangan ko mintak alamat kawan alam barzakh dah la … alam dan manusia ok lagi,

16 04 2009
mama-imran&idlan

Salam, suke nye sy drive thru ur blog ni..sbbnye sy suke sgt bace/dgr org ckp loghat negeri nih..haha..boleh gelak sorang2 kat opis..(bos sy asyik jeling jerk..hahahaha)..

16 04 2009
akubye

“mama-imran&idlan” Tq kerna sudi melancong ke sini… jangan gelak sensorang.. ajak lah bos tu skali join.. uhuk!! kalau boleh tinggalkan link sekali senang nak borak pada zaman akan datang…

19 05 2009
Beauty&TheBeads

ingat sy lagik? klu x, alamatnya mmg nk kna buh dlm list tempat2 utk d lawati😛

Leave a Reply

